Online

NAV Ügyfélportál, új EGYKE, ONYA használata, átalányadó (járulék- és szja-bevallás), kisvállalkozói hipa, EFO

Gyakorlati bemutató, lehetőségek és megoldások a NAV és a MINKE szakértőitől, a legfrissebb információkkal
2023. március 22. (szerda) 9:00 - 14:30 óráig
Előadók

Tánczos Zoltán

főosztályvezető-helyettes, NAV Központi Irányítás

Dr. Szép Orsolya

főosztályvezető-helyettes, NAV Központi Irányítás

Nyilas Gábor

főosztályvezető, NAV Csongrád-Csanád Vármegyei Adó- és Vámigazgatóság

Mészáros Anikó

a MINKE titkára, a jogszabályi szösszenetek írója, MINKE

Dr. Szalóki István

adóügyi szakreferens, NAV Adóügyi Főosztály
Helyszín

Ajánló
Az adózók számára a NAV az eBEV Portál felületén tette elérhetővé az adózókról általa nyilvántartott adatok lekérdezési lehetőségét, kizárólag menürendszerből indítható szolgáltatások formájában. Időszerűvé vált azonban a felület megújítása, átalakítása, korszerű szolgáltatásokkal való bővítése. A fejlesztés eredményeként elkészült, és 2022. június végétől elérhetővé vált az ügyfelek számára az új NAV ÜGYFÉLPORTÁL felülete.
Az ÜPO használata sok bosszúságot okoz a mindennapokban a felhasználóknak, hiszen teljesen másképp működik, mint a már megszokott eBEV portál. A fejlesztés célja természetesen nem a felhasználók napi munkájának megnehezítése, hanem az, hogy az adózók sokkal egyszerűbben és könnyebben érjék el a róluk nyilvántartott adatokat, melyek birtokában az adózással kapcsolatos ügyintézés is gyorsabbá és egyszerűbbé válik.
Az online szakmai napon az Ügyfélportál szakértői (készítői), tájékoztatják a résztvevőket az ÜPO használatáról és az új EGYKE-ről egy online, interaktív, a legfrissebb információkat is megosztó, gyakorlatias bemutató keretében. Az előadók igyekeznek a NAV felületén bemutatni a lehetőségeket, megoldásokat, praktikákat és várnak minden előre leadott kérdést, véleményt annak érdekében, hogy tényleg a leghasznosabb információk hangozhassanak el.
Az átalányadózásról (benne az szja- és a járulékbevallás helyes kitöltéséről), az új kisvállalkozói hipáról, és az Mt. változásának az egyszerűsített foglalkoztatásra gyakorolt hatásáról szóló előadás után a MINKE szakértője válaszol a felmerülő kérdésekre. Várjuk Önt tisztelettel konferenciánkon!
 
Ízelítő a tartalomból
09:00 - 09:20  Tánczos Zoltán, főosztályvezető-helyettes
  • A fejlesztés volumene
  • Az ÜPO kapcsolatai
09:20 - 09:40  Nyilas Gábor, főosztályvezető
  • Keretrendszer
  • A felület általános bemutatása
9:40 - 10:20  Dr. Szalóki István, adóügyi szakreferens
  • Adóalany–nyilvántartás adatai
  • Saját adatok lekérdezése
  • Atipikus foglalkoztatás lekérdezése
10:20 - 11:00  Dr. Szép Orsolya, főosztályvezető-helyettes
  • Az új EGYKE tudnivalói
  • Az ONYA használata
  • Fentiekhez kapcsolódó ÜPO funkciók
  • A képviseletek tudnivalói
11:00 - 11:10 Szünet
 
11:10 - 11:40  Nyilas Gábor, főosztályvezető
  • Járulékadatok lekérdezése
  • A bevallások és nyugtáik lekérdezése
  • A dokumentumok lekérdezésének rejtelmei
11:40 - 12:00  Tánczos Zoltán, főosztályvezető-helyettes
  • Adószámla, fizetés, átvezetés, késedelmi pótlék levezetés és prognózis
  • Keresetkimutatás
  • Adóhatósági igazolások tudnivalói
12:00 - 12:30  Interaktív kérdezz-felelek a NAV szakértőivel
(Kérdéseiket várjuk előzetesen itt, vagy tegyék fel őket élőben, a konzultáció ideje alatt)
 
12:30 - 13:00  Ebédszünet
 
13:00 - 14:30  Mészáros Anikó, a MINKE titkára
  • Az átalányadózás legfontosabb tudnivalói példákkal
  • A 2022. évi szja-bevallásuk kitöltése
  • A negyedéves járulékbevallás
  • Az új kisvállalkozói helyi iparűzési adó
  • Az egyszerűsített foglalkoztatás új szabályai
  • Szakmai konzultáció
Díjak
  • 18 900 Ft + ÁFA / fő a webináriumi részvételi díj regisztrált ügyfeleink részére Ezt ajánljuk!
  • 21 900 Ft + ÁFA / fő a díj kedvezmény nélkül
A képzést Microsoft Teams-en keresztül internet kapcsolattal rendelkező számítógépéről, notebookról akár otthonról vagy az irodájából is tudja követni! A képzés interaktív, kérdéseket tud feltenni az előadónak!

Apróbetűs
 
Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra. A konferencia a System Mediával és az Infoszérával közösen kerül megszervezésre és lebonyolításra.

Webinárium (élő) konferencia közvetítés: Kényelmesen az irodából vagy otthonról megtekinthető élő konferencia közvetítés. Nincs utazási költség, nincs utazási idő, és az élő közvetítés végén az előadó kérdezési lehetőséget biztosít a résztvevőknek. Az élő webináriumba történő belépéshez szükséges adatokat, a belépési segédletet az esemény előtti munkanapon küldjük el a résztvevők részére. A webináriumi részvételhez semmilyen alkalmazás letöltése nem szükséges. Az előadás kezdetét megelőző 1 órában szükség esetén telefonos segítséget adunk a technikai kérdésekhez és a belépéshez. Lemondást csak írásban fogadunk el az eseményt megelőző 3. munkanapig.

Kapcsolódó rendezvényeink

E-learning

Megrendelhető 2024. április 30. kedd, 23:55 óráig

Áfa és számlázás 2024 (e-learning)