Megosztás iWiW Facebook Twitter Google

Gyakran ismételt kérdések

hr
Milyen előnyökkel jár a regisztráció?

A regisztrációval nem csak eltároljuk a jelentkezéshez szükséges információkat, hanem regisztrált ügyfelünkként jelentős kedvezménnyel vehet részt képzéseinken! A regisztráció során kell megadnia azokat a konferencia témákat is, melyről értesítőt szeretne kapni a jövőben.

Miért kell bejelentkeznem?

A regisztráció és bejelentkezés segítségével nem kell minden jelentkezésnél megadnia újra az adatait, hanem ezt mi eltároljuk Önnek! A bejelentkezés során ismeri fel a rendszer, hogy Ön regisztrált ügyfelünk és ezt követően állítja be Önnek a regisztráltaknak járó kedvezményeket.

Honnan tudom, hogy be vagyok-e jelentkezve?

Weboldalunk jobb felső sarkában lévő Bejelentkezés boxban, sikeres bejelentkezést követően megjelenik az Ön neve.

Regisztrálás és a jelentkezés ugyan az?

A Regisztráció nem egyenértékű a Jelentkezéssel! Regisztrált Ügyfélként minden esetben lépjen be (Bejelentkezés) a weboldalunkra, mielőtt jelentkezik a konferenciánkra, mert rendszerünk csak így tudja azonosítani Önt, és így tudja biztosítani az Ön kedvezményét.
Jelentkezni minden konferenciára kell, regisztrálnia viszont csak egyszer, az első alkalommal.

Hogyan kell jelentkezni egy konferenciára?

Javaslatunk, hogy legelőször regisztráljon. Ha már regissztrált korábban, akkor jelentkezzen be a weboldalunkon. Bejelentkezést követően keresse meg az Önt érdeklő konferenciánkat vagy szakkönyvünket és ott nyomja meg a „Jelentkezem” vagy „Megrendelem” gombot. Ha be van jelentkezve, akkor a rendszer automatikusan kitölti Ön helyett az adatokat. Az adatok ellenőrzése után nyomja meg a „Elküldöm” gombot.

Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat?

Kattintson a Bejelentkezés boxban található „Elfelejtettem jelszavamat" feliratra és kövesse a rendszer utasításait.

Mit tegyek, ha megváltoztak az adataim?

Ha a regisztrációnál megadott adatai megváltoztak, akkor bejelentkezést követően az Adatmódosítás feliratra kattintva tudja adatait módosítani!

Hogyan kell a cégemet regisztrálni?

A regisztráció rendszerünkben személyre szól. Így biztosítható, hogy mindenki részére csak az őt érintő témában küldünk értesítéseket. Ha a cégben egy e-mail címre kérnek minden értesítőt, akkor megoldható, hogy egy személy regisztrál a cégen belül és ő továbbítja kollegáinak az üzeneteinket.

Nem működik az "Elfelejtettem a jelszavamat" funkció?

"Elfelejtettem a jelszavamat, de nem kaptam linket az e-mail címemre, pedig követtem a rendszer utasításait." Ez akkor fordulhat elő, ha Ön nem regisztrált ügyfelünk, vagy ha regisztrált is régebben, de közben megváltozott az e-mail címe. Hívjon bennünket a 453-0510-es telefonszámon, vagy regisztráljon újra!

 
© 2010 Hunder - All rights reserved
Intézmény akkreditációs lajstromszám: AL-2252